Glädje!

Ska för en gångs skulle inte be om ursäkt för det jag ska skriva här vid just detta tillfälle..på tal om det..England har varit så jävligt bra för mig, har fått bättre självförtroende, har blivit mognare o allt sånt..så hoppas ni har sagt hejdå/glömt lilla blyga, konstiga, udda lisa som nästan aldrig stod för vad hon tyckte, säg istället hej till nya Lisa :)

Den här veckan började helt sjukt bra, ungarna var snälla, mamman var snäll (är hon typ jämt med ni fattar), jag ringde London-Killen i går när barnen var på simlektion. Så jävla underbart!! Den mest underbara london dialekten o så söt!! Sen när vi kom hem från lektionen o jag fick sluta för dagen, gick jag upp till mitt rum, satte på datorn o vips så var han där!!

Vi pratade om allt, han var lite ledsen för att spelningen nu på torsdag blev inställd så jag ville muntra upp honom, vilket resulterade i ett långt mobil samtal samtidigt som vi var på msn o webcam =) Finally a face to go with the voice!!
Men det blir bättre, mycket bättre!! Han frågar när jag ska åka ner, jag säger typ december kanske, han säger att han vill att jag ska komma ner innan december, så vi bestämmer att jag ska åka ner i november, alltså denna månad, närmare bestämt den 15:e till den 16:e. Kommer nog tyvärr inte kunna stanna i hans hus, utan sova på hotell i närheten, men sen kommer det bästa! Han frågar mig om jag skulle vilja att han stannar på hotellet med mig så att jag inte är så ensam! O så delar vi på kostnaden!! Så jävla perfekt!!! Tågbiljetterna är dyrare än vad jag trodde, men det skiter jag i!! Jag ska ner!! O äntligen träffa honom! Det kommer bli en nervös men jäkligt skön helg! Åker härifrån typ 1 på eftermiddan på lördan o sen åker därifrån typ 12 på söndan. :)

Idag när jag vaknade, inga pengar kvar på mobilen o trött som ett as, kunde jag inte sluta le! Ungarna var perfekta imorse o allt gick perfekt.
Går till bibblan för att lämna tillbaka en bok o låna nån ny, o vad hittar jag! Jo..två böcker jag letat överallt efter! bokstavligt talat stirrandes rakt mot mig.

Det var min redogörelse för den perfekta veckan!! (o jag vet att det bara gått 1 dag o nåra timmar :P)





Kommentarer
Postat av: Alicia

Är så glad för din skull Lis! All kärlek till dig, du förtjänar det bästa <3!

2008-11-04 @ 21:34:21
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: astri

haha, vad spännande! du får hålla alla uppdaterade! åh, vad roligt



min vecka har inte varit så bra än så länge, ahha, har huggit mig i fingret och spillt målarfärg över hela min vita t-shirt.

2008-11-07 @ 10:19:35
URL: http://astri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0