Appendix 1

Ett litet tillägg på mitt tidigare inlägg..det blidde keine promenix då jag helt enkelt inte kände för att gå ut med inte så mycket pengar, mindre fint hår och med en tidspress. Så förhoppningsvis blir promenaden av imorrn med ny energi, fint hår men fortfarande inte så mycket pengar lol.
Jag saknar att använda lol, jag saknar vänner som jag kan se eller röra, jag saknar min familj, jag saknar allt som jag har tagit för givet de senaste 19 åren. Whatever! Jag är en stark, självständig kvinna! (du också alli) just det..jag saknar alli! fast vi har små samtal över msn sakna jag att se henne i skolan varje dag, och saknar att träffas i hennes (non-existant) källare varje lördag tillsammans med de andra 2000 medlemmarna av Is This It? Bäst att inte skriva mer, känner tårarna krypa sakta fram nu.
PUSS världen!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh älskade Lis, jag saknar dig med! Men vi kommer alltid att klara oss för vi är starka, självständiga kvinnor! Haha, bäst är du, och gråt inte, tänk på all glädje istället <3

2008-09-07 @ 01:03:59
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: maria

Lisa du är verkligen en stak självständig kvinna som klarar sig själv i england.. Saknar dig också jättemycket<3

2008-09-07 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0