Appendix 2

Har precis kommit upp från att äta med barnen och titta på tv med dem. Under den tiden kändes det ibland som att jag ville gråta. Pojken var helt ok, men tjejen la små kommentarer överallt som fick mig att känna mig så liten! Jag vet inte om hon menade dem som pikar eller om hon bara sa dem, men det sårade mig! Men sen blir jag sur på mig själv, jag är den vuxna i det sammanhanget, jag ska vara den stora starka som tål kommentarer, jag är ju trots allt nästan 10 år äldre. Så question, varför tog jag åt mig? Varför är jag en sån mes för nån fjuttig kommentar från en 10 åring?

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du är ingen mes! Det är mänskligt att ta illa upp - visa vart skåpet ska stå och lär henne att man inte ska säga elaka kommentarer för folk kommer att ta illa upp. Bättre att hon lär sig det av dig än på ett värre sätt. Stå på dig Lis! Kom ihåg det du starka, självständiga kvinna ;) <3

2008-09-07 @ 01:05:14
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0