Pubba!!

Fick nyss otroligt bra nyheter!!
När jag åker upp till Scarborough o hälsar på mor o syster ska syster bjuda mig att bo på B&B o ska så ska vi ut o pubba på lördagskvällen! Åh vad jag har längtat till pubben!  Att öhla, att bara ha trevligt, att sitta i en pub o bara vara någorlunda social...o äntligen få slappna av o dricka lite....ni kanske tycker jag låter fjortis, alt. alkoholistisk (ord?) men det här är mig, det är vad jag känner, vad jag vill. Det är inte precis så jag planerar att bli aspackad..för många orsaker:
Är med syster
Åker "hem" dagen efter
Ska poppa-förbi vid kyrkan dagen efter

Så som ni ser är det inte det ultimata att försöka efterapa studentkvällen med kulturarna..som var första gången jag blev riktigt full, kommer inte ihåg så mycket, men dock kommer jag ihåg att skrek till Astri att jag älskade henne, inte kunde gå rakt, skrattade som bara en Lisa kan göra, full eller ej, samt såg en bild efteråt som jag absolut inte kommer ihåg där jag tror att jag försökte efterhärma billie joes jesusimitation på korset ahha.
Jaja..nog med underbara minnen.
Älskar er alla, hoppas ni vet hur mycket!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Haha, det var inte lite inlägg du har åstakommit sedan jag tittade in här sist, trodde det bara var facebook som gällde :) Hoppas du har det bra i england!

2008-09-28 @ 12:25:19
Postat av: Alina

har du myskläder på dig på helgerna? :)

2008-09-28 @ 12:29:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alicia

Heja vad kul för dig Lis! Jag förstår att du längtar till nästa helg <3

2008-09-28 @ 17:26:33
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: astri

hahah, jadu, studentkvällen,, men som sagt, vi sesväl i jul? :)

2008-09-28 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0