Who the fuck's Arctic Monkeys?

Jag måste ha missat att kolla i kalendern idag då det verkar ha varit "Ignorera Lisa Dagen". Typ alla jag har pratat med på msn eller facebook har antingen inte svarat o sen gått offline, eller så har de skrivit en mening o sen inget mer. Min familj har varit de som firat den mest då jag ringde länge länge inget svar, skickade sms till min syster inget svar..o öppnade konversation med min bror på msn..inget svar (tog typ 15 minuter, då jag fick ett "vänta".
På min promenad till skolan för att hämta ungarna, lyssnandes på ipoden insåg jag en sak..typ 80% av min ipod består av kärlekslåtar, inte såna där mes-kärleks-låtar alá Backstreet Boys o sånt shit..men typ låtar som handlar om tjejer eller killar o kärleken därimellan, även olycklig kärlek. Så jag har bestämt mig att "bojkotta" dessa låtar ett tag, o bara lyssna på de 20% som handlar om nåt annat än töntig, mesig kärlek (the bitterfitta is in the house)
Detta blir en stor förändring för mig då romantik o kärlek har varit det bästa jag vet! men icke mer!! (iaf inte på väldigt länge)
Ni får gärna tro att jag överdriver, är super bitter bla bla...det må så vara (har ju redan erkänt bitterfitta-grejen) men det skiter jag i! För nu har jag helt enkelt fått nog! Jag ska fan börja njuta av att vara singel o flörta! (men om jag måste erkänna är det bara en jag vill flörta med *suck*)
So from now on kommer ni (förhoppningsvis) se the new and all improved Lisa, singel o redo för mingel (haha) nej men singel o redo att njuta. Men förbered er också på att höra små "kärleksförklaringar" mot London-killen (tänker inte komma över honom, bara vänta o njuta!

Kommentarer
Postat av: Camilla

jeeeeeij njut som fasen Lisa. Jag är på väg att göra det samma. Fast när fan ska jag ha tid att flörta? Så länge han inte kan upplysa mig om ideologier har jag inte tid ;)

Ska försöka att sluta oroa mig för allting (läs framtiden)livet är för kort för att oroas bort.

Och en vacker dag inser londonkillen att han vill ha dig och bara dig ;)



Och jag kommer ihåg dig, det vet du ;)

"aaaaaaldrig ska jag sluta ääääääslak dig" (sjunger lite)

2008-09-23 @ 21:44:15
URL: http://macilla.blogg.se/
Postat av: Maria

Rätta takter Lisa!!!!

2008-09-24 @ 09:37:52
Postat av: Alicia

Heja Lis! Njut nu, och kom ihåg att du är bäst, såväl som en STARK, SJÄLVSTÄNDIG KVINNA!

2008-09-24 @ 18:50:47
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Evelina

kolla gärna in min blogg ;-)

2008-09-24 @ 18:56:39
URL: http://tigerlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0