10 days left

Ni som känner av er att ni inte orkar läsa nåt mer om min helg föreslår jag er att ignorera mig de närmaste 10 dagarna, eller egentligen de närmaste 3 veckorna (minst..då jag troligen inte kommer kunna prata om nåt annat efteråt)

Är ni kvar? Ja då får ni skylla er själva mohhahah!

Hade en sån underbar dröm igår natt...vaknade vid 3-tiden o skrev ner den på ett litet papper som jag har nära sängen (ett litet tips som jag ironiskt nog fick från J)
Tänker inte berätta i detalj, men vi var på hotellet iaf. =)

Pratade med J igår, som sa att jag inte behövde vara orolig, för han är världens snällast. Hann inte berätta att det inte var det jag är nervös för, utam hur jag bir sedd. Alla ni som känner mig vet ju att jag kan vara lite blyg ibland o ibland helt galen..så jadu...ingen aning vilken sida han kommer se ahah.

Längtar verkligen som fan!!! Om han helt plötsligt skulle säga att jag inte kunde komma ner då, om 10 dagar skulle jag alvarligt bryta ihop, men tvingas visa en glad front inför familjen. Så jag får helt enkelt verkligen hoppas att så inte blir fallet. Men jag skulle bli mucho förvånad om det hände..för det är trots allt han som har velat, nästan mest, att jag skulle åka ner asap. Så allt borde run smoothly!

Min prelimära plan, för dagen D, är att vakna (kommer nog inte sova alls men iaf haha) vid 6. Duscha, göra mig iordning. Kanske äta frukost. Lämna huset vid 7:30. Komma fram till metron senast 8. Hoppa på, komma fram till tågstation senast 9. Köpa biljett, savers return to London Euston. Köpa kaffe i massor. Hoppa på tåget 10:15, komma fram till Euston 15:05. Ta tunnelbana och ett till tåg för att komma fram till Enfield vid 16:40 typ.
Gå runt, hinna stressa av lite, fräscha upp mig o bara chilla. Och vänta!!!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha åh, jag läser med kärlek varje ord du skriver. Det kommer att bli underbart Lis, stressa inte upp dig bara! Nu ska jag gå till Kapellplatsen och handla soppa. Pussen! <3

2008-11-19 @ 17:42:03
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0