Förvirrad!!

Gud varför känner jag så här!?!?!?!?
Jaja...bäst att försöka förklara..har chattat med nån jag inte hade chattat med på jättelänge, från USA....han är rolig och verkligen helt underbar o så konstig så det är skönt....men saken är att han är urgullig o helt underbar! o efter jag pratade med honom första gången på länge kände jag att jag saknade honom o längtade tills jag skulle få chatta med honom igen..o inte på det sättet jag känner efter jag har pratat med en bra kompis..utan på det sättet jag kände efter jag pratade med joe i början..o det här skrämmer mig! verkligen skrämmer skiten ur mig!! för det första bor han i usa, för det andra vet jag inte om jag orkar med att ha såna här känslor för nån annan just nu, eller nånsin alls förresten..ni som känner mig förstår nog varför....men samtidigt är det så skönt att ha såna känslor om nån..han är ju sjukt söt..o han sa att han tycker att jag är söt! hihh..gud jag känner mig som en nybliven tonåring som inte alls har upplevt ett brustet hjärta 2 gånger på 6 månader..o med tanke på att de två gångerna mitt hjärta brast hade avståndet en jävligt stor del i det hela...o det var mellan sverige o england! tänk er då mellan sverige/england o usa!! o titta...jag är fan patetisk..börjar redan "planera" fast det bara är en känsla o jag inte precis har förmedlat känslorna till honom...o so what om han tycker att jag är söt?? jag tycker jättemånga är söta, det betyder inte automatiskt att jag tycker-om-tycker-om dem! Gaaahh! Förvirrad!! tar gladeligen emot råd!!

Kommentarer
Postat av: vicky

hej ! gå in på min blogg och rösta på recept, skulle hjälpa mig massor! ha en bra dag :)

2008-09-13 @ 19:43:13
URL: http://vnyren.blogg.se/
Postat av: Alicia

Lis, jag förstår din rädsla, för jag är likadan. På en kvarts sekund har jag gått igenom förhållande, vad han gillar, inte gillar, vad han tycker om mig, varför han aldrig skulle välja mig, vad som är fel på mig.. Listan kan göras lång. Detta enbart när våra blickar mötts. Kanske behöver du en trygg punkt? Du är verkligen inte patetisk, du är mänsklig. Vill du prata mer, så lyssnar jag alltid <3

2008-09-13 @ 22:30:11
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag förstår det där! Det ÄR både skönt och jobbigt att ha sådana känslor. Samtidigt som man kanske inte vill ha ett förhållande (eller vet att någon faktor kommer att stoppa det) så är det skönt att känna pirret lite granna. Men samtidigt blir det jävligt jobbigt när personen blir det enda som upptar ens tankar (och drömmar) 24/7. Det är helt enkelt bittersweet.

2008-09-14 @ 12:08:16
Postat av: Maria

Det är bara du som kan känna vad som är rätt men han vore dum att inte gilla dig!!!

2008-09-14 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0