Finns ingen rubrik värdig nog

Och egentligen finns inga ord som är värdiga nog.
Men jag lovade en sammanfattning..så här kommer det: (struntar i resan för de gick skit både dit o hem)
Kom in till Enfield, möttes av J, älskade älskade vän!! Vi gick till puben bredvid hotellet, o han köpte en öhl till mig o vi pratade o pratade (o tack vare/på grund av at jag drack på tom mage kan jag kanske ha blivit pyttelite påverkad, o skrattade åt allt o hade jättekul) men gud vad vad skönt det var att äntligen ha träffat honom! Lika söt o trevlig som jag alltid vetat (dock lite kortare än jag trodde ahah) han fick lov att sticka senare för han skulle jobba, så jag stannade kvar på puben o beställde chips (det engelska ordet chips) o kaffe (J bad mig lova att beställa nåt att äta o jag ville ha kaffet för att jag inte skulle vara dragen när P kom.
Väntade ensam i ungefär en timme..o kände att servitören tyckte synd om mig för att han säkert trodde att jag inte hade några vänner eller nåt haha.
Till slut kommer Han in....söt!! (men också kortare än vad jag trodde ahah) vi gick till hotellet o checkade in, sen gick tillbaka till restaurangen/puben o skulle äta middag o dricka (vilket han bjöd på)
Jag blev rätt så rejält dragen o han blev lite också...så vi bestämde till slut att gå till rummet o chillaxa.
Kikade på tv..fanns inget alls..o jag var hyper..sprang upp o ner o tittade på saker, kittlade honom, o var allmänt jävlig ahah.
(Resten av kvällen tänker jag inte skriva om...det är privat)
Träffade J o hans flickvän en liten stund på morgonen (super söt hon är..o trevlig) sen åt vi frukost...drack mycket kaffe o åt bacon, korv och annan flottig mat, för man kan säga att jag inte mådde helt bra på morgonen.
Sen så var det slut..han följde mig till tågstation o såg till att jag kom på tåget, fick en kram o fick lova att skicka sms vid varje hållplats..sötis!
Väl på tåget började jag gråta, riktigt storböla...jag insåg under tiden vi hade tillsammans att jag gillar honom mycket mer, men jag har ingen aning när jag kan träffa honom igen..o så är det faktumet att han sagt att han bara vill vara kompis just nu..så jag vet inte.....men jag grät iaf, när jag tänkte på allt det. Allt som allt grät jag hälften av resan, alltså 3 timmar.
Gud..måste prata med honom....tycker om honom så mycket!!!! Mer än jag nånsin kunnat ana! Men jag vet inte om det nånsin kommer bli nåt annat än flört o lite kul.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alicia

Lisa, det glädjer mig att du har haft en sådan underbar helg! Och gråt inte, för det är inte slut än. Tack för söta sms, det var skönt att höra ifrån dig. Plocka ner och spara det här minnet; it's your to keep. All kärlek till dig <3 Älskar dig. Det vet du.

2008-11-30 @ 22:46:36
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0