gissa!

har ni tagit en vild gissning? vill ni veta svaret??
5 DAGAR KVAR!!!!! Guuuuuuuuuuuddd! Nu är jag inte bara nervös för att träffa P o J, men även resten av deras gäng, samt för den stora risken att jag går vilse. Snackade med B idag, han sa att han hörde att jag skulle komma ner snart o frågade om jag längtade till att träffa alla...jo svarade jag, men tillade att jag är en blyg liten männiksa så jag undrade hur det kommer gå..han säger att han också var blyg innan han träffade dem, o att det gick bra.
Sa också att jag troligen jobbar som au-pair i London nästa år, han skrev då att då skulle jag bo nära alla mina underbara vänner i Enf. Ingen aning hur det kommer gå alls...om jag känner mig själv kommer jag sitta i ett hörn för mig själv, inte prata med nån, men om jag gör det kommer jag få en käftsmäll för att jag säger nåt dumt, så kommer P inse vilken nörd jag är, så får jag gå till hotellet själv, gråta mig själv till sömns o sen åka hem vid the crack of dawn, för att aldrig prata med eller träffa nån av dem igen. Det här kan vara mitt worst-case-scenario, som jag verkligen hoppas inte händer! det bästa som kan hända är väl..ja..allt egentligen.
en annan sak jag börjar bli lite orolig för är vad jag ska göra ensam i Enf. de 2-3 timmarna jag är där innan J eller P slutar. Men tänker inte heller åka dit nåt senare än det, för måste ju som sagt fräscha upp mig lite (läs mycket)
Jaja...det ordnar väl sig också..om inte annat får jag strosa runt o titta....kanske köpa kaffe, nån tidning, sitta på en bänk (as per usual) o läsa, dricka o titta på folket. Which reminds me..jag måste ladda på min mobil så jag kan kontakta P o J när jag väl är nere där, så vi kan ordna vart nån ska möta mig, o jag menar verkligen nån..för B sa, när jag inte alls visste vad jag skulle göra när jag väntade, att det alltid är nån av dem (alltså gänget) som är ledig. Så jag blir inte förvånad om nån jag inte ens pratat med, men som jag känner igen från alla timmar av gluttande på facebookalbum.

gud...lets not cet carried away!! allt kommer gå bra, alla kommer vara trevliga..jag kommer inte vara blyg o alla kommer älska mig!!! ahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0