Broken hearts and mended dreams

There's a first time for everything.
För första gången i mitt liv är det jag som brutit nåns hjärta, istället för att få hjärtat brutet. I mitt sjuka sinne trodde jag att folk gör det för att det är kul, men jag känner mig hemsk! men jag vet att det hade varit jobbigare om jag "led him on". Smickrad var jag, är jag, men jag kände inte samma sak som honom. Men känner mig dock som en hemsk människa...då kan jag bara tänka mig hur det känns att nobba nån man faktiskt tycker om.

Har nu nånstans att sova när jag väl åker ner till London!! (o ni behöver nog inte gissa vem som har erbjudit sitt hus) Blev så glad!! =) han sa också, idag, att jag är den enda han längtar till att prata med på msn numera.

Fick en liten chock när jag gick igenom mina mottagna filer o konversationer på msn. Jag sorterar konversationerna efter storlek o vem ligger först, om inte london-killen. Har chattat med honom en månad o han leder stort över Joe som jag har sparade konversationer sen min födelsdag i mars. Jag kan med säkerhet säga att vi har pratat väldigt mycket, o det är jag glad över! Älskar att chatta med honom, älskar att känna honom! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0