If its not forever, if its just tonight oh its still the greatest

Rubriken sammanfattar detta inlägg väldigt väl (iaf om jag får exakt det jag vill)
Efter mycket tvekande, ångest, rädsla o oro så frågade jag. Hon svarade varken nej eller ja. Men hon sa att hon skulle kolla upp hur de jobbar o så. Fast jag fick intrycket att det kommer bli ett positivt svar, för jag var helt säker att hon skulle säga nej direkt, men icke. Hon sa också nåt om att hon skulle kanske kunna ta ledigt.
Hoppas, hoppas, hoppas!! Vet att man inte ska bli för glad innan nåt är säkert, men jag kan inte hjälpa det nu. Sitter o dagdrömmer. Kommer komma fram till london senast 8, hela saken börjar 8, men det tar bara 9 minuter att gå från tågstation, o de börjar inte spela förräns 9. Men troligen åker jag så jag kommer dit typ 4-5, för då hinner jag träffa lite folk o så, förhoppningsvis kan nån, london-killen eller joe, möta mig vid station. Titta o stirra på honom när han spelar gitarr, prata med honom o dyl. när de inte spelar o sen följa med honom hem o sen åka med tåg 8-9 på morgonen.
Måste veta snart om jag får åka..för jag har massa försköningsaker att göra, typ raka benen etc o vara någorlunda fin :)
skulle inte vara så bra om jag kom med fettigt hår, inget smink, håriga ben o underarmar o så..haha
kom o tänka på en annan sak...kan inte dricka kopiöst mycket då jag måste upp tidigt o jobba dagen efter..o när jag aldrig träffat nån av människorna där heller.
Kommer inte kunna bli smal heller...gahh! han har dock redan sett mig från min värsta sida o inte sprungit iväg (kultur bbq i sörvik nån? :P)
Han får typ nästan helt enkelt ta mig som jag är haha.


Huvudet känns tomt..jag återkommer när jag vet exakt


Kommentarer
Postat av: Alicia

Lisa, vart är du? Jag behöver prata (strunt mest). Jag vill skrika på någon som du säkert vet vem jag menar. Ah, idé. Snilleblixt. Jag skriver dig ett mail. PUSS! <3

2008-10-25 @ 16:17:51
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0