be careful what u wish for

Först måste jag bara berätta om ett mycket förödande ögonblick som hände mig typ 5 minuter sen: en man kom o skulle titta på elmätaren, tog typ 5 minuter för mig att komma på hur fan man öppnade garaget..till slut gick det iaf..sen när han gjort sitt o jag skulle stänga garaget gick det inte..jag drog här o jag drog där..men gick inte..så var helt 100 på att jag haft sönder deras garagedörr (hemskickning nån?) men tack o lov gick det till slut..gick sen lite skamset upp till mitt rum med helt rosa kinder.
Men nu äntligen ska jag komma till det viktiga, egentligen är jag lite smått tveksam till att dela med mig av det här..men det är först o främst för min egen skull som jag skriver.
Älskade Joe introducerade mig igår till en av hans kompisar, som jag förövrigt haft en liten crush i ganska länge..men vi pratade nästan hela dagen om allt..o han var jättetrevlig..o så söt...o han bor i london! "bara" 3 timmar härifrån...o nu är jag i en pickle så att säga...för nu gillar jag usa-killen OCH london-killen...o jag vet inte om jag läser nån av dem fel..men jag tror de gillar mig lite också...vill inte såra nån..o vill inte bara välja det lättaste heller..så gaah! vet inte alls! london killen ser lite ut som alex turner (som ni som känner mig väl vet jag tycker är den snyggaste människan på denna planet), men när jag säger det låter det som om jag är ytlig..vilket jag verkligen inte är!! Ni som följt min blogg vet ju också att jag ska ner till London snart för att träffa Joe, kommer ju träffa london-killen då också, så jag träffar ju honom på riktigt mycket tidigare än jag träffar usa-killen..om jag nånsin träffar honom alls...o det är ju det som saknats i de flesta "förälskelserna" så jag får helt enkelt se vad som händer! jaja..behövde bara skriva av mig lite

Kommentarer
Postat av: Alicia

När allt är rätt ska du se Lis att bitarna faller på plats. <3

2008-09-17 @ 22:08:41
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0