I need a flipping hobby!

B-O-R-E-D!! Jag har inget att göra, ingen att prata med heller...gud ge mig lite social kontakt! nån jag faktiskt tycker om att prata med, o som är rolig, söt, intressant etc..jag begär inte mycket!!
Ska inte hämta ungarna förräns om 1.5 timme, aldrig har jag velat hämta upp dem så mycket, men tro mig, den känslan försvinner så fort vi är hemma igen.
Jag saknar Ludvika, jag saknar Sverige, jag saknar SPKU, jag saknar Högbergsskolan, jag saknar min familj, jag saknar NLT, jag saknar Hemköp, jag saknar Åhlens, jag saknar pizza, jag saknar Gonäs!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig Lisa!! men snart kanske jag kommer och besöker dig:) Bara du pratar med familjen kan jag boka flygbiljett:)

2008-09-28 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0