Nervousness

Rubriken sammanfattar hela mig. Mattekursen börjar imorrn och samtidigt som jag längtar utav bara helsike kan jag inte hjälpa att vara nervös som bara den. Köpte alla min kursmaterial igår och en bok med matte uppgifter och hjälp. När jag kom hem tänkte jag titta igenom boken lite för att se om jag kom ihåg nåt och för att se vad jag hade att förvänta mig. Det var efter denna tittning som nervositeten kom, inte krypandes, utan helt tvärtom, hoppandes med en stor granat på ryggen. Men jag tror, och hoppas innerligt att det går bra bara jag kommer igång med kursen och får träffa lite människor. Men skulle vilja be om en liten tjänst..skulle ni (som läser detta o bryr sig) kunna skänka mig en tanke (med eventuell hållning av valfri tumme) vid 12:30 tiden och fram till 15:00? tro mig, det kommer behövas!
Jaja..bäst att börja min färd mot ungarnas skola, där jag hämtar dem, utbyter ett hej, får bära deras väskor, o sen får gå bakom (eller framför för de går så jääävligt sakta ibland) medans de pratar om sina egna saker o inte skänker mig en tanke. (ett tips till alla: bli inte au-pair om ni inte är helt säkra att ni vill det)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Alicia

Klart jag skänker dig en tanke Lis! Det gör jag dagligen. Vänster tumme går nog bra, för då kan jag skriva samtidigt. Lovar att inte släppa. Och du gör ett grymt jobb - du är bäst! Så modig, så tvivla aldrig på dig själv och dina val. <3

2008-09-11 @ 18:59:14
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Erika

Men vad är det för lata ungar? Kan de inte ens bära sina egna väskor? Jag skänker dig en tanke Lisa! Du är jätteduktig! Lycka till med mattekursen! Tro på dig själv! Du klarar allt!

2008-09-11 @ 23:11:18
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Maria

Självklart att jag tänkte på dig Lisa! du klarade dig säkert fint. Håller på att kolla på helger och resor nu:)! Ha det bra!

2008-09-13 @ 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0