Så duktig så....

har jag varit. Har inte lyssnat på en kärleks/romantisk sång sen mitt senaste blogginlägg, o det visar sig vara mycket svårt då alla band jag tycker om är helt jävla besatta av kärlek! Gud...det finns andra viktiga saker i livet (fortfarande lite bitterfitta symptom :P)
Men eftersom ingen är perfekt har jag fått lite london-kille återfall, men det kan jag ju fortfarande ha, bara jag ligger öågt med det.

O helt otroligt goda nyheter för mig, efter en månad av att inte ha träffat nån kompis ska jag äntligen träffa en kompis som faktiskt typ bor 10 minuter ifrån mig..han ska visa mig en genväg in till stan, men det blir bara så skönt att träffa nån jag känner lite o kunna vara social!

Har storslagna planer på att åka till London antingen 25-26 oktober eller 1-2 november, måste först höra med my peeps om när de jobbar o så. När jag är där vill jag också skaffa min tatuering, vad vet jag inte än, men Joe ska nog göra den på mig iaf...så nu har jag en månad på mig att komma på nåt som jag älskar o aldrig kommer ångra..hmm,..svårt! först hade jag tänkt skriva min brorsdotters namn, men då blev jag att tänka på avundsjuka, först o främst bland de andra barnen i familjen, samt mina framtida barn. jaja..får fundera vidare.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Någon grön liten sak? För den dag du slutar att älska grönt då kommer domedagen vara nära!

Kanske ditt namn? En kort rad av en låttext?

Var ska du tatuera dig någonstans på kroppen?



Jag är superdupernöjd med min Herr Moro. Perfekt ställe, lätt att dölja och man ser den inte så ofta att man tröttnar. Sedan kommer jag sällan att sluta älska GAS <3

2008-09-25 @ 12:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0