Söndag.......

Sitter just nu på min säng o skriver ett brev, ett brev jag aldrig kommer skicka eller låta nån annan läsa, ett brev till en person, en person som är helt underbar och gullig, söt och sexig!, brev till en person där jag skrivit mina känslor för att försöka tänka klart, för att kunna tänka full stop!
Funderar på att åka buss in till stan, och titta runt lite, väntar bara på min ipod, som förhoppningsvis snart är färdigladdad.
Just i detta tillfälle är det två saker jag längtar till helt enormt, främst för att det är helt underbara saker, men även för att de händer riktigt snart! Dessa två saker har jag redan tjatat om i mången blogginlägg så ni vet säkert vad jag menar, men bara för att klargöra dem samt bara skriva ned dem (för att det är så skönt!!) så är det följande:
1. Mamma och syster kommer till England, jag åker till Scarborough.
2. Jag åker ner till London för att träffa de två underbaraste, gulligaste, sötaste, sexigaste människorna någonsin!!!!

Det var allt för mig just nu, men ni kommer höra av mig snart, mycket snart!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha "Be afraid, be very afraid!" (ni kommer höra av mig snart, mycket snart!). Åh jag har också skrivit brev till människor som aldrig får läsa, beskrivit varenda känsla enda in till den sista nerv, öppnat varje dörr in till hjärtat, men aldrig gett någon tillfället att bli insläppt. Snart är de här, de saker som du längtar till allra mest. Njut Lis! Det är menat bara för dig <3

2008-09-21 @ 15:31:23
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0