The greatest person alive!

Ville skriva ett inlägg helt dedikerat åt Alicia, för vad tusan skulle jag gjort/göra utan henne?
Hon har hjälpt mig igenom mycket, eller praktiskt taget allt om som gått fel i mitt liv (vilket är väldigt mycket bara på det senaste året, tänker inte gå in i detalj, först o främst för att jag inte vill riva upp gamla sår, men även för att de som borde veta det redan vet), och för detta är jag henne evigt tacksam. Hoppas med hela min själ att hon inte kommer behöva hjälpa mig med mitt trassliga liv/sinne/kärleksliv etc, men tyvärr händer alltid nåt och då känner jag en värme då jag inser att det alltid finns nån som hjälper mig, oberoende om mitt problem är självförvållat och helt enkelt dumt, eller om det är allvarligt.
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag älskar dig Lis! Det finns inte ord nog, och tack är så futtigt. Om du bara kunde känna mitt hjärtas värme för hur mycket du betyder för mig. Tack för att du lugnar en skakande liten kropp som min. Du betyder allt <3

2008-09-20 @ 21:56:32
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0