Du är ondskan själv, och sådana som du måste förgöras

Vaknade upp, efter en sömnlös natt. gick o la mig runt 10, vaknade 12:00 f´ör att jag inte längre kan sova om jag inte vet att Dom är hemma o inte ligger med brutna ben nånstans, hade inte fått nåt sms dock..försökte somna..funkade lite..så vaknade jag 1:30 av sms, han var hemma. Så då tänkte jag "ja..nu kan jag sova"..oj oj oj så fel jag hade...småslumrade, vaknade 4, småslumrade igen o vaknade 6, småslumrade o vaknade nyss, men konstigt nog känner jag mig inte trött (inget mer är normalt iaf)
Min första tanke när jag vaknade var att jag har en arbetsvecka kvar, plus några dagar, sen har jag inget jobb o inget säkert..men åker till Scarborough, är nära min älskade Dominic, min kära mormor o mitt hus som jag ska köpa såfort jag blir vansinnigt rik! Det 'r helt sjukt hur lite tid som är kvar, undrar om veckan kommer gå sakta bara för att jag längtar ännu mer än vanligt för helg, eller om det kommer gå vansinnigt fort för att jag har lite ångest? Only time will tell antar jag.
Insåg nyss en sak, att beroende på vart jag hamnar, alltså vart jag kommer bo när jag väl är där, kommer jag typ inte vara inne på internet lika mycket, kommer inte kunna uppdatera min blogg lika mycket som vanligt, o kommer inte kunna prata med er lika mycket heller..hmmm :(..i början får jag väl gå till stora bibblo o låna dator där, men sen, förhoppningsvis, hamnar jag där det jag kan sno bredband o hålla er uppdaterade, o så att ni inte glömmer bort lilla mig, fast..utan att vara för självsäker o så...så har jag nog lämnat ett ganska stort avtryck hos de flesta som läser det, eller jag hoppas iaf det =)
Planen för dagen är prmenad! långpromenad till Altrincham där jag ska avnjuta kaffe hos Costas, gud vad jag kommer sakna det stället! har varit där nästan varje helg i flera månader,,undrar om de känner igen mig..eller om jag är en osynlig liten jävel..jaja..inget att fundera över..snart är jag i Scarborough! o dricker kaffe där istället (fast jag tvivlar att det kommer bli lika ofta då jag inte kommer ha råd med lyxigheter som kaffe) O sen gå runt o titta lite i affärer o på människor, då detta verkligen blir sista gången jag ser dem, kanske inte för evigt..men på väldigt länge..o jag vill dit o tacka för allt. o helt enkelt säga hejdå till ett ställe som gett mig mycket lycka o minnen.
Right...tvätta bort pandaögon (fan att jag inte tvättade bort sminket igår!), klä mig, sminka mig, borsta håret, äta frulle, sen beger jag mig iväg, med nyladdad mp3..så ingen risk att jag blir utan little jimmy urine..mums!!

PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0