en liten snabbis

så var det näst sista arbetsdagen idag, o jag tycker allt att jag lugnat ner mig lite, eller kanske inte när jag tänker efter. Jag skakar, ögonen tåras, ler stort, fnissar, är längtansfull, ögonen tåras igen, suckar, ja...jag är nog lika uppskruvad som jag varit den senaste veckan.

Iaf...nu vet jag när jag ska träffa Dom, som i inte gå ut alls, bara vara inne, äta potatisvåfflor, dricka te o äta kakor o pussas o kramas o ja....hihih (flickaktigt fniss :P). Han är min bara min fredag eftermiddag (efter jobbet) o sen halva lördagen. Jösses vad jag längtar!!!!!!! Om det vill sig väl så behöver jag inte lämna honom på kvällen heller, då skulle jag bli ledsen buhu!

Det här är exakt vad jag har kvar att göra innan jag åker:

Hämta barnen från skolan (gånger 2)
Städa upp duschrummet efter de duschat (gånger 2)
Städa i köket efter middan (gånger 2)
Tömma diskmaskinen (en gång till!! woofuckinghoo!)
Köra tvättmaskinen (en gång till)
Hänga upp tvätt (en gång till)
Stryka (gånger 2)
Ge barnen mjölk och frukt (gånger 3)
Köra diskmaskinen (gånger 2)
Städa kläderna i barnens rum (gånger 5)
Städa mitt rum
Tömma soptunnan o dyl. (gånger 2)
Packa klart (helt klart!)
Gå lång promenad och säg hej då ordentligt (till staden, inte människorna haha)
Ladda mobilen
Ladda mp3:n
Sen kommer jag inte på mer..finns nog fan inget mer..det här är typ inget ju! om 24 timmar är jag på väg att göra mig iordning för att hämta barnen sista gången...läskigt, men fan vad skönt!!
Om 36 timmar är jag i Scarborough, troligen ligger jag på mormors soffa (som också kommer vara min säng så länge jag är där..men i dont care!!) o sova, gråta eller bara fånflina. Eller så har jag tagit mitt lilla arsel o gått en promenad ner mot beachen eller in mot stan eller nåt. Kanske, kanske går jag mot Eastfield för att träffa Dom, ett flyktigt men trevligt besök, o så kanske jag träffar Jay, o får se hans nya lägenhet..hum..vad det än blir blir det skitbra!!!
Måste hämta kidsen från skolan..men puss på alla! wish me luck! (kommer troligen ha tårar i ögonen när jag går, hade jag igår iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0