Hard up, so hunt me down!

Hinns med ett litet kort inlägg innan jag går o hämtar kidsen...typ näst sista tisdagen nånsin.

Hela min kropp gör ont, ryggen, axlarna, armarna, händerna, magen, höfterna, låren, vaderna, fotknölarna, fötterna, huvudet, näsan...ja det är nog allt! *suck* Antingen beror detta på att jag börjar bli sjuk (igen) eller så är det avsaknaden av min sömn, min kära livsviktiga sömn, får väl se imorrn vilket det är. Hoppas att det bara är the lack of sleep....men förhoppningsvis sovs det bättre ikväll då jag, som ni kanske ser, har kunnat bearbeta mycket på bara idag...så håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Försöker hänga med i allt som händer i ditt liv, men det är svårt för du har ett så händelserikt liv :D Haha alltid flera inlägg att försöka läsa när man kollar idn blogg så jag måste skum läsa.. Du får berätta allt sen när jag kommer ner så jag hinner ta ikapp lite :D England verkar ha gjort dig bra, synd bara att du inte längtar hem till Sverige kommer bli långt bort min vän

2009-01-20 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0