I'm someone to stab in the back

Har hittat det ultimata jobbet för mitt nya liv i Scarborough (undrar hur många gånger jag har skrivit Scarborough i denna blogg?), nämligen Play-worker på en before and after school grupp för 4-11 åringar..skulle vara perfekt för mig!! 15 timmar i veckan under termin tid och 30 timmar i veckan under skolhelger....ringde killen..inget svar! men ska försöka imorrn o på måndag igen..vill så gärna ha det!! men måste då hitta nåt annat deltids jobb eftersom det är så lite timmar, alltså jag måste ju kunna överleva (hyra, mat etc)..men jag skulle vara perfekt för jobbet! vill ha! men det enda problemet är att då hitta nåt jobb som passar in o inte krockar med de tiderna..ända jobben som skulle passa är typ i nån pub på kvällstid..så får det bli...(haha...är lite väl positiv nu..verkar tro att jag redan fått det) men det mest ultimata vore om jag fick ett full-tids jobb nånstans, typ nån mataffär eller nåt.

Var inne i centrala manchester idag..det var extra trevligt att bara gå runt o titta, särskilt eftersom jag snart aldrig ser stället igen, köpte kaffe o spanade..o blev extra-extra glad då jag gick in i kortaffärer o såg alla-hjärtans-dag kort..o jag insåg att det här blir första gången i historian som jag inte är singel då! gick o spanade på kort, log, skrattade o kände mig känslomässig, särskilt då jag tänkte att jag kommer vara i Scarborough på alla-hjärtans-dag, kommer vara med honom, kommer se honom, kommer äta våfflor med honom, kommer dricka te med honom, kommer hålla hans hand, kommer få massage av honom, kommer titta på när han dödar nazi-zombies (medans jag gömmer mig i hörnet eller står på stolen ahha), kommer äta ginger-nuts med honom, kommer kyssa hans vackra, vackra läppar, kommer forcera bort hans halsduk o mössa så jag kan se honom på riktigt, kommer vila med honom, kommer äta burkmat med honom, kommer skratta åt min defintiva svaghet, ja ni fattar...blev lite carried away där..förlåt! men allt detta jag skrev kommer inte bara hända på alla-hjärtans-dag..detta kommer vara fler gånger..mycket fler =)
Istället för att känna mig ledsen o avundsjuk när jag såg alla gulliga par hålla hand idag kände jag mig bara glad..glad för att jag, om ca. 11 dagar kommer ha det igen..gud vad jag längtar!
Fan vad konstigt det känns att vara så nära att ha allt jag nånsin önskat mig, and then some! Jag älskar honom nåt enormt....o det är inte lika läskigt..men fortfarande lite läskigt...men jag har stora förhoppningar att allt blir mycket bättre när jag är där, o inte här eller i sverige, inom gångavstånd, möjligheten att träffa honom varje dag, o lite mer, gud nu måste jag sluta innan jag kreverar här!

Lite annat, jag saknar inte längre Sverige, jag har nu blivit så van att vara i England, utan min familj o vänner att det känns naturligt o jag får inte längre hemlängtan alls...kanske låter hemskt..men jag kan inte rå för det..tänker inte heller be om ursäkt för det heller, det är bara så det är, England är mitt hem, Sverige är bara ett ställe där jag växte upp, fick många fina (o mindre fina) minnen o kompisar...ångrar inte en sekund av mitt liv där,,,men nu är det meningen att jag ska stanna i england o skapa ett liv här, med kompisar, jobb, kärlek etc. Jag vet att jag hör hemma här, och alla som känner mig vet nog med sig, innerst inne iaf, att jag aldrig riktigt hörde hemma i sverige..jag är Engelsk i grund och botten, hjärta, själ o knopp! Så jag ska stanna här o´, inte riktigt undvika sverige, men inte åka dit på ett tag, men detta är kanske bara drömmar o förhoppningar.....jag kanske kommer vakna upp o inse att jag inte kan stanna här, att jag måste "hem" o leva ett liv av bekvämligheter men trök o ingen riktig framtid, för visst skulle det vara så lätt att åka "hem", bo hemma, o typ vara arbetslös i några år, kanske skaffa nåt litet skitjobb nånstans eller plugga nånstans jag inte vill för att bli nåt jag inte vill bli. Men nu ska jag sluta innan folk börjar tro att jag hatar sverige..så är verkligen inte fallet..jag älskar sverige..o framförallt alla kompisar o människor, men Rule Britannia!

Uret är nu 9:09 pm o jag vill sova!! men kan fan inte sova kl. 9 på en lördag...jag vet inte vad som har hänt med mig..jag är 19..jag ska vara ute o festa o träffa kompisar etc..istället spelar jag alfapet med Dom, o andra random främlingar, dricker te, och lägger mig tidigt..jaja....jag kanske är född till att vara en square...men jag är ändå nöjd med mitt liv.

Snart kommer Maria, Malin och Anna-Karin till mina trakter....o fan vad kul vi ska ha! blir oerhört med lite "gamla" ansikten, lite hemifrån typ....o vi ska ut på pub..o eftersom vi är i England..the country of the pints and winos, samt är i en universitetsstad kommer vi inte ha problem att hitta nånstans, men jag är orolig att jag kommer fylle-ringa Dom..o det vill jag verkligen inte göra! för mer än en orsak..så snälla slå mig om jag börjar det k? :P

Ok det här inlägget blev lite längre än jag hade planerat..men vill bara avsluta med att säga att Alicia är bäst! Jag älskar dig mer än du möjligtvis kan ana! o jag älskar Dominic o MSI, billie joe, alex turner, jimmy urine, julian casablancas, spku05, prag etc

Puss till alla som orkat vada genom the bullshit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0