In the faintest of whispers "I love you, I love you more than words can say, coz mere words are never enough, not for you, you deserve better, you deserve the best."

Mega rubrik, blev mycket längre än jag hade planerat, men ibland blir det inte alltid som planerat, och tur är väl det, tänk vad tråkigt om det aldrig hände nåt random, eller spännande, utan bara enligt våra listor, visst, det skulle vara mindre stressigt och nervöst, men vad är livet om man aldrig får känna stress och nervositet, det behövs för att uppskatta, verkligen uppskatta när man är helt avslappnad och inte känner den minsta nervositeten, utan när allt är så bra det bara kan vara. Enda gången jag nånsin känt så på riktigt var i julas, när jag var med min Dominic, har aldrig känt mig så avslappnad, lycklig, älskad, vacker, bäst etc, det enda jag behöver göra när jag känne mig nere är att spela upp alla gånger jag var med honom i mitt huvud, my happy place, så blir jag lycklig igen!
Ni kanske har tröttnat på mig nu, med alla mina Dom-relaterade inlägg, men vet ni vad? jag bryr mig inte, är för glad för att bry mig om vad andra tycker om mig eller det. Bara jag är glad, lycklig, så är jag minst sagt nöjd.
Vill tacka Alicia för att hon fick mig att inse viktiga saker igår, extremt viktiga saker, och du vet att om jag skulle ändra mig till kille för nån skulle det bli för dig :)! Det du fick mig att inse gör också att jag inser att det inte alls kommer bli jättesvårt för mig, det berodde helt på min attityd f.A (före Alicia alltså), jag måste vara mer förstående, mindre självisk och mindre osäker. tack med hela mitt hjärta!

Nu till det jag hade tänkt skriva om från början.
Mina känslor är verkligen all over the place, jag är glad, extremt lycklig, nervös, orolig, ledsen,  hyper, dämpad, apatisk, galen, sur, stressad, osäker, lugn och allt detta på en o samma gång! det är fan inte konstigt att jag inte kan sova på kvällarna, för nu är det så illa att, även efter jag fått sms från Honom att han är hemma o oskadd, så kan jag fortfarande inte sova. Tror att det är tack vare detta som min rygg tar kål på mig! vill ligga ner o gråta, men är för trött o hungrig för det. det enda som skulle kunna lindra min värk är en massage, men ingen vanlig massage heller, utan är nu bortskämd med Huw-massage. ni vet när man fått smak för nåt särskilt, duger inte längre "vanliga saker" o då är det väl tur att jag snart åker dit o har tillgång till "the finer things in life"
Min förhoppning är iaf att, om det inte blir bättre snart, jag sover prima första natten i Scarborough, vart det nu blir, men det gör inget om det också blir en sömnlös natt, för då kan jag trösta mig med att jag är i Scarborough, att jag kan vakna tidigt o gå en promenad med min mp3, se allt det vackra, slippa plocka ur diskmaskin, slippa ta ungar till skolan, slippa stryka kläder, slippa vara beroende av min dator för att prata med kompisar o familj, då jag har allt jag behöver inom gångavstånd. För er som tar åt er: det enda som skulle kunna göra det bättre vore om ni också var där, tro inte att jag glömt er eller inte bryr mig längre, för det gör jag, mer än ni möjligtvis kan ana, o jag kommer sakna er, att inte vara i samma land som er, men ni vet med er att jag är en mycket lyckligare människa i England, o att det är i Scarboro jag hör hemma. för alltid!

Skulle kunna skriva mer, om jag fick chansen skulle jag kunna skriva hela dagen, men risken finns då att ni skulle tro att jag var förjävlig då det bara skulle handla om ett ämne.

RULE BRITANNIA!!

Kommentarer
Postat av: Maci

Hahahaha vilken typisk Lisa avslutning. :D

( "RULE BRITANNIA!!" )

Du fick mig att le, du är saknad ska du veta. Men någon gång ses vi igen!

2009-01-20 @ 16:06:28
Postat av: Alicia

Lis du är underbar! Hahahaha f.A, din tok. Kom ihåg att ibland är det faktiskt viktigt att vara självisk ändå! Du ska alltid sätta dig själv först. <3

2009-01-20 @ 17:34:18
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0