Little darling welcome to the show.....

..you're a failure played in stereo.

Skrev ett långt inlägg typ en timme sen, det försvann. Men med hjälp av min nyfunna positivitet tog jag det som ett tecken, att jag fick chansen att skriva ett nytt, bättre o mindre genant inlägg.

Har på senare tid börjat lyssna på ett band, alla som känner mig på riktigt vet att med musik är jag nästan ogenomtränglig, det måste vara nåt riktigt speciellt, och jag håller fast i ett band i taget i några år, innan jag hittar ett nytt band att bli besatt i, men det tar sin lilla tid, som sagt måste jag lyssna ganska länge, lite då och då, för att se om det verkligen är speciellt. Men mina damer och herrar, Dominic har genomfört det omöjliga! Han fick mig att lyssna non-stop på Mindless Self Indulgence och bli besatta av dem, och detta på mindre än en månad. Ta med i detta utlägg också att mina Arctic Monkeys gick genom en process på ca. 2 år för att ha haft äran att vara högst upp på min lista, min one and only. men Dominic, med sina krafter, lyckades på mindre än en månad alltså! Well done Dom! :)

Ju mer jag lyssnar på MSI, ju mer älskar jag dem, sångaren, Jimmy Urine, har skitskön röst, är skitsnygg och resten av bandet gör det de gör helt undebart också, men det är Mr. Urine som har fått en speciell plats i mitt hjärta. Jag har alltid haft, och kommer alltid ha, en weak spot, för sångare, skälet till detta är nog att det är de som skriver texterna för det mesta och även de som har kraften och magiken att kunna fånga mig med rösten.

På den senaste tiden har jag åldrats så väldigt mycket! Detta beror för det första på att jag nog omedvetet försöker minska åldersskillnaden mellan mig och Dom, men också för att vi har kommit in i en rutin att spela Scrabble på Facebook, känns som vi är ett gammalt gift par som bor på ålderdomshem haha, men det är skitkul!
Men känns verkligen som vi känt varandra längre än lite drygt en månad, snarare 5-6 år. Men gud vad glad jag är att vi inte träffades 5 år sen, ingen chans i helvetet att jag, som 15 åring, skulle ha fått umgås, och verkligen inte bli ihop med, en 23 åring med ett förflutet. Så tacksam att jag träffade honom nu, ok han har ju självklart fortfarande ett förflutet, när jag är äldre och inte bor hemma, utan i England, med möjligheten (o denna ska jag ta) att stanna här resten av mitt liv o skippa sverige helt o hållet ett tag.

Nu måste jag iaf sticka o hämta barnen, och förresten, läskig tanke..jag är arbetslös om typ 20 dagar!!! jaja..allt ordnar sig!!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh vad det glädjer mig Lis att du är så lycklig och positiv! Själv sitter jag i pyjamas (fortfarande) halv fem på en tisdag och försöker att inte trilla ner och djupet förbi alla dimma. Haha - PUSS älskar dig!

2009-01-13 @ 16:27:37
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Erika

Men Lisa - Schweden Scheweden über alles!



Nej då, jag skojade... Får du chansen att stanna kvar i England - ta den!:)

2009-01-14 @ 14:42:58
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0