Fan fan fan!

Har inte uppdaterat på länge, mest för att jag inte haft tillgång till en dator med internet.
Han gjorde slut med mig en o en halv månad sen, o jag har varit upp o ner, gråter fortfarande o saknar honom som fan, men sen hatar jag honom o vill aldrig mer se honom, men sen går jag tillbaka till att vilja träffa honom hela tiden o älskar honom mer än nåt annat, jag älskar honom sjukt mycket o skulle göra allt för att få honom tillbaka, men jag vill inte riskera att förstöra våran vänskap. Men varje gång jag umgås med honom vill jag bara kyssa o röra honom, det gör ont i mig att inte göra det, men vad kan jag göra!! För att göra det ännu mer förvirrande o smärtsamt, 2 veckor sen, när jag var ute med mina kompisar o var mucho full träffade jag en av Hans kompisar, som jag träffat förut när jag varit ute, när jag fortfarande var med Honom, på kvällen i fråga var jag fortfarande ledsen över allt, o Hans kompis, som vi kan kalla J.P, tröstade mig, o han kysste mig, jag kysste honom tillbaka, o vi har smsat o pratat på msn sen dess, o jag vet inte vad jag ska göra, har inte berättat för Honom, eftersom jag vill ha honom tillbaka samt inte vet hur han skulle reagera, jag känner mig skyldig, jag vet att jag inte borde eftersom det var Han som gjorde slut med mig, men skälet till att jag känner mig skyldig är för att jag fortfarande är kär i Honom, samt att det J.P är nån som han känner, så jag är minst sagt lite fucked up, förvirrad o vet inte riktigt vad jag ska göra. Om nån ens läser detta, snälla säg vad jag ska göra!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Andas älskade vän, hjärtat ditt vet redan vad det ska göra <3

2009-07-17 @ 15:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0