3 dagar kvar o mår piss....

Inte pga min resa o allt det, det längtar jag ju till som tusan! Utan jag mår helt enkelt piss, känns som om jag ska svimma. Benen känns som bly, huvet snurrar o låter, jag kan inte gå rakt utan ser ut som om jag druckit för mycket..
Jag svär, om jag blir sjuk åker jag iaf, om jag så smittar ner alla i Norra London so be it!

Har panik för att jag inte hittar min lapp med tågtider o dyl., skulle lugnt kunna skriva en ny lapp, en tydligare lapp, men jag blev så fäst vid den..låter konstigt i know...men men...blir nog att skriva ny lapp iaf.

Läser min bok, the further adventures of a london call girl...älskar de här böckerna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0