8 days to bliss

Dagarna springer iväg, men inte lika fort som jag skulle vilja.
Pratade med honom igår, som vanligt, både på morgonen och kvällen :D

Ännu en sak jag måste göra innan jag åker, som lades till igår, är att typ skicka namn, address o nummer till min familj på alla jag ska träffa i london. förstår ju självklart att de är oroliga...men kul o veta att de kan ringa närsomhelst under kvällen..jättekul verkligen! haha

P frågade igår varför han hade en känsla av att han skulle bli skjuten av nån av mina familjemedlemmar ahahah

Min hjärna har slutat fungera..vet inte om det beror på åldern, spänningen eller fallet av mitt blodsocker...kanske en kombination av alla 3 tror jag. Så grymt hungrig men tycker inte om att gå ner o äta när föräldrarna är hemma...vet inte varför..känns bara obekvämt.
jaja-..ska ta en liten promenix om jag orkar..ni får höra ikväll eller imorrn om jag faktiskt tog min bakdel o gick en promenix haha

Kommentarer
Postat av: Alicia

Det är viktigt att äta Lis annars fungerar inte kroppen! Hoppas att promenaden var skön :) <3

2008-11-21 @ 18:41:57
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0