9 days to.....

Igår så väntade jag, pratade med älskade Alli, väntade på att virussökningen skulle bli klar för att kunna gå o lägga mig. Hade slutat hoppats att P skulle logga in (London-Killen) eftersom uret var efter 10 o han har gått o lagt sig senast 9:30 alla andra dagar..men lo and behold...in loggar han....vi pratar....han bokar hotellrummet o så säger vi natti natt...han skickar bokningsbekräftelsen o jag trodde att jag skulle dö...fick världens attack av en blandning av gråt, skratt o hicka hahaha. Kan med säkerhet säga att jag var glad iaf ^^ (kan också meddela alla att varje gång jag tittar på bekräftningen anammar ett skratt som är en blandning mellan crazy-professor, en full/nykter Lisa o en smått efterbliven unge ahahah

Det händer äntligen! Allt jag nånsin velat, o bara 9 dagar, 216 timmar, 12960 minuter jaja..you get the picture hahaha

Har jag nämnt att jag är glad? Inte? Iaf....Lisa är glad! mer än glad, helt jävla upprymd av glädje, nervositet, längtan etc etc


Kommentarer
Postat av: Alicia

JAG ÄLSKAR DIG LIS! Vad kul för dig att det var han som tog det steget :) Jag är lite glad som du är! <3

2008-11-20 @ 19:31:29
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0