Boys with their toys....

 brukar man ju säga, men sist jag kollad var inte jag en pojke haha!
Köpte ny mp3 idag, ett sällskap ner på tåget som avgår den 29:e november! Japp..ni hörde!! allt är äntligen klart!!
Helgen kommer kick-ass på så många sätt!! Joe skicka sms tidigare o frågade vilket datum jag skulle åka ner, så slutade det med att jag ska träffa honom tidigare än London-killen (höll på o skriva hans riktiga namn ahah) som kommer träffa mig ungefär 7-8 vid stattionen. Joe slutar 6, så det blir lite pub med honom o troligen resten av gänget. Men jag ska wrap it up efter nån timme, för även om jag velat träffa J hur länge som helst så är det inget i jämförelse  med hur mycket jag vill träffa L-k!! i hans egna ord, typ, så vill han lära känna mig ensam så mycket det går, o tro mig det vill jag också!! därför är jag ein bischen orolig att han ska bli arg att jag planerat att träffa joe en liten stund, hoppas inte det, men det borde han inte....för det blir bara nån timme, sen när han kommer o möter mig så kommer det vara vi hela kvällen, natten o morgonen!
Gud! så jäkla nervös!! samtidigt som jag inhandlade meine neus mp3-spelare köpte jag 2 nya tröjor o fina örhängen, vill ju inte komma ner som världens slo heller. o han sa ju själv att han ska klä sig fint med skjorta o så (såå gullig!!)
Mitt humör växlar mellan ofantlig glädje till nagelbitande nervositet.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Var bara dig själv Lis så ordnar allt sig! Och du är långt ifrån sloig, usch jag gillar inte när du säger så för du är så fin. Du får berätta mer för mig sen om allting! Låter jättespännande. Lycka till du! ;) <3

2008-11-18 @ 17:41:33
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Allt kommer gå fint ska du se :D

2008-11-18 @ 19:51:11
Postat av: Maria

Det kommer gå så bra Lisa och du behöver inte oroa dig du är så fin!

2008-11-19 @ 10:15:01
Postat av: astri

åh jäklar i min låda, vad spännande! shit vad kul. räknar med uppdateringar på det sen!

2008-11-19 @ 16:05:54
URL: http://astri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0