fucking 4 days left!! hell yeah!

Har äntligen en tid för vaxning, en stor tyngd har lämnat mina axlar. Men människorna på salongen kommer hata mig för jag har svarat på alla mail de skickat o frågat fråga efter fråga haha.
Det värsta som skulle kunna hända nu, är att när väl torsdag kommer, kommer mamman vara hemma o vilja att jag ska hjälpa till med maten eller nåt, men jag får helt enkelt berätta för henne att jag måste iväg då, för jag har bokat tid o allt!

Har nästan bestämt klart också att jag ska träffa J o L (J's flickvän) nästan såfort jag kommer in till Enf. så det blir kul, förhoppningsvis får jag också då träffa några andra ur gänget, för att sen slutligen få träffa P.
Jag förutspår lite pub, sen kanske ut o äta med J o L, för att slutligen bege oss mot die hotel =) där jag helt ärligt inte har en aning vad som kommer hända, men vad som än händer blir bra.

Det är nåt fel på min kropp, äter skit, rör inte på mig lika mycket som jag borde..men ändå går jag ner i vikt/stannar på samma vikt..hur är det möjligt?? Men jag ska inte ta det som att jag får fortsätta så här, för tro mig..det kommer hinna ikapp mig, så kommer jag sluta som en 150 kgs tjej som knappt kan röra sig o kommer rulla tillbaka till Ludvika ahah.nej va hemskt! men nu när jag äntligen har ett konto kan jag utnyttja dessa månader jag är kvar här för att gå till gymmet o iaf försöka få lite snyggare kropp.

Jag är inte längre lika nervös, nu är jag mest bara lite orolig, men allt överskuggas av en sån ofantlig glädje! Kan inte fatta att det äntligen händer!! 4 dagar, 96 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0