hum

hatar egentligen att ha tidspress när jag skriver...men måste hämta ungarna om en kvart..så det här måste vara klart om 10 minuter hahaha.
Satt nere i köket, pluggade lite, kokade ris, sen helt plötsligt säger frun i huset typ att jag inte kan så mycket, att mina föräldrar var för snälla mot mig, eftersom de andra au-pairerna kom in i huset o kunde göra allt utan att fråga..blev lite paff av det här..sa inget till henne...men gick upp..skrev tusen saker till en söt alicia...grät för första gången på länge..o har varit allmänt bitter...vad förväntar hon sig?? Ja, jag är bara 19..men jag gör mitt bästa, jag tyckte att jag gjorde allt bra...men tydligen förväntar hon sig att jag ska göra saker innan hon säger till, inte fråga om jag inte förstår nåt (för jag ska ju kunna allt!)
Gud..jag blir bitter!! jag kan göra allt hon ber mig om!! o är det verkligen mitt fel att deras andra au-pairer har varit från jävla u-länder!! där de tvingas lära sig tvätta kläder med hjälp av en bäck o stenar för att överleva!!
längtar till jag slutar här, i februari =), åker hem en sväng..sen åker till london igen o jobbar som au-pair.....då har jag iaf bra o många kompisar i samma stad, o har en möjlighet att göra nåt vettigt på helgerna..o också förstå vad de pratar om!!
(jag ber om ursäkt,,eller egentligen inte...om mina nuvarande åsikter har en rasistisk ton..inte meningen!)

måste iaf sticka nu...men kommer tillbaka senare..då prat med människor jag älskar står på schemat!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är så ledsen för dig Lisa, men lyssna inte på hon säger. Du har vuxit så mycket och gjort ditt allra bästa.. nu är det inte långt tills vi kommer och hälsar på dig heller:)

2008-11-12 @ 17:27:01
Postat av: Alicia

DU ÄR BÄST LIS! Kom ihåg det! Den bästa goddamn au-pairen som finns! Du gör ditt bästa och det är vad som räknas. Go kick some butt nu Lis! Jag hejar på dig <3

2008-11-12 @ 21:30:26
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hehe lite kul också med bäck och stenar haha <3

2008-11-12 @ 21:30:52
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0