This Is Lisa's England!

Det här kanske bara är jag, men har ni nånsin blivit glada, på nåt konstigt sätt, när det inte är ni som är osäkra?
Låter konstigt jag vet, typ vadå glädja sig i att andra mår "dåligt"? men jag ska försöka förklara.

Snackade med London-killen (om ni undrar varför jag aldrig skriver hans namn är det för att jag vill att det ska behålla nån slags anonymitet (trots att alla jag har pratat med på sistone vet hans namn haha, men ändå) igår, helt underbart för övrigt! Vi är båda lite angelägna om att träffa varandra snart. Igår, efter att han varit till pubben med sina kompisar (och pratat om mig :P) så skulle jag kolla upp tåg o sånt, så vi visste ungefär hur min resa skulle vara. Han blev lite chockad när jag skrev att jag kommer åka på 2-3 olika tåg o sen underground..han sa att han inte var värd besväret...typ hallå! det är han visst!1 så värd så det gör ont!! men det var inte enda displayen på att även otroligt snygga människor han ha self-doubt. Lilla sötisen skrev att han hoppas att jag fortfarande tycker om honom när jag träffar honom.
O nu till mitt försök till en förklaring till min första paragraf. När man som mig, alltid varit lite osäker när jag tyckt om nån jättemycket, så är det en befrielse att inse att andra gör det också..o visar lite att han tycker om mig mycket mer än han gjorde, så om ni förstår grattis, om inte så kan jag tyvärr inte hjälpa er.

Är så jäkla trött idag!! (hyper också, vilket jag förklarar senare i inlägget) Han kom hem från pubben vid 23 typ...vi snackade i en halvtimme..sen skulle han sova för att kunna gå upp o jobba idag vid 5..så jag gick också o la mig i försökte sova..tror ni det gick?? NEJ!! Jag svettades, samtidigt som jag frös, hade en rejäl huvudvärk o kunde inte sluta tänka på honom o hans dröm som han hade haft om mig. När jag låg där i min fysiska ensamhet hade jag bara en tanke...hans armar runt mig...gaah! Är så sjukt nervös, samtidigt som jag längtar så in i helvete!!
Har så mycket att göra....hårborttagning!! ahah...eller jag först o främst vara säker att familjen inte behöver mig den helgen o att jag faktiskt kan åka. Jag ska också gå på en liten "Lisa special", dvs sluta äta skitmat eller sluta äta mycket mat överhuvudtaget..men oroa er inte..har inga planer på få en ätstörningar, vill bara motverka alla veckor av skit"mat".

Kommer kanske också träffa joe..yay! typ på söndagförmiddag..eller så kan jag försöka planera att jag kommer dit tidigare o hinner träffa honom före..o förhoppningsvis hans flickvän (som för övrigt är det finaste o sötaste på denna jord!)
På tal om joe, london-killen sa igår att han hörde att jag hade varit kär i joe, o sa, på skämt, att jag bara tyckte om honom för att J var upptagen o att jag utnyttjade honom för att komma nära J. ahah..lilla sötis!! gud! längtar som bara den!!

Bered er, typ den 30 November, att höra en recap av helgen, självklart inte i detalj..lite privatliv har jag :P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh vad kul Lis du ska ner alltså? :) Du får berätta mer för mig senare när tiden hinner ifatt. Jag måste andas först. Visst är det lättande när man inser att andra är minst lika osäkra som en själv, det som inte syns på andra syns heller inte på dig. Du är stark och modig lis, glöm aldrig det. När tiden hinner ifatt Lis. Jag hoppas att du inser vad du gör för mig, hur du hjälper och stöttar. Tack för att du finns. Bästaste, älskade Lis. <3

2008-11-17 @ 20:45:02
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0