tramp, your name is Lisa....

7 dagar kvar nu!! o det känns verkligen! gick runt på stan idag o tänkte, om exakt en vecka kommer jag vara där, göra det etc etc.

Hade längtat till att sova länge imorse då jag var aptrött, men ack, ödet hade andra planer..
typ 5 i 9 får jag sms, vaknar abrupt av detta. Sms:et är från J, som frågar en fråga som inte precid var urgent o kunde gott o väl ha väntat med att fråga...men iaf...han skrev att han höll på o titta igenom gamla sms o hittade ett av mina från i veckan o var "confused" han var inte säker på om jag menade att jag skulle träffa P 7-8 på morgonen eller eftermiddan o jag hade sagt att jag skulle komma dit tidigare..så han var som sagt lite confused.

Min väckning var dock en blessing in disguise då jag kom på att jag skulle till banken för att sätta in pengar i mitt nyöppnade konto, o banken stängde 12...så om inte han hade väckt mig hade jag nog inte hunnit.

Nervositeten börjar sakta men säkert ersättas med en oerhörd längtan! 7 dagar kvar! 168 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0