Used to get it in your fishnets....

Åhhhh! Han är så söt!! det finns inte ord..vi har pratat mycket, mycket på sistone..om allt..nej tro mig..verkligen allt! han ringde även upp min mobil häromdan o insåg att han har världens sötaste röst, men inte alls som jag hade tänkt mig...men jag kan fortfarande inte få rösten att passa ihop med ansiktet..men jaja...det ordnar sig nog.
Varför beter sig killar annorlunda när de är med kompisar? fick svar igår av två underbara damer, Alicia o A-K..o det de sa var sanning..men jag funderar fortfarande...för han är så grymt söt annars..skriver jättemycket o jättefint..jag förstår ju självklart att han inte kan skriva helt likadant när det står en kompis bredvid o tittar på skärmen..men give me a break!! Ok...nu när jag tänker efter så var han inte så hemsk/annorlunda....men det får mig ändå att tänka på att de flesta killar blir annorlunda när de är med kompisar. Pratade med underbara bror om det igår, o underbar som han är, svarade han ärligt att om han var med en kompis samtidigt som han pratade med sin "tjej" så skulle han prata likadant..en sån kille vill jag ha..inte min bror självklart haha..men ni fattar.

Ingen inne på msn..nooooooooooo! Whyyyyyyyyyy? Por Que?????? (för att citera min gud (a.k.a. Julian Casablancas))
Är uttråkad, trött p.g.a. av att jag aldrig kan sova längre än till 8 oavsett hur sent jag lägger mig, hungrig o kärlekssjuk!
Ska göra mig iordning snart, äta frukost, klä på mig etc..you know the drill, för att senare åka in till stan för att uträtta lite ärenden (vilket i min värld betyder fylla på mobilen så jag kan ringa london-killen o köpa lösgodis)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag tror inte att killarna vill visa sig sårbara och mänskliga - en del av den förväntade rollen alltså. Han vill nog heller inte bete sig så, men känner att han måste. Dessutom är det mest chockande för en själv när man upplever det, sen när man tänker efter kanske det inte var så stort som man först trodde, men det är just för att man inte är van att det chockerar. Puss på dig Lis! Du är den underbaraste och bästa av alla! <3

2008-11-02 @ 14:49:37
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0