All i want is to be home- foo fighters

Känner själv att jag inte varit så duktig med uppdateringarna trots att jag behöver det
London-killens band, Ihbnia ftw :P, har en spelning i London den 6:e november, vilket är en torsdag, alltså en veckodag, alltså jag jobbar. Men fick sms, out of the blue från ingen mindre än *drumroll* joe idag. Han frågade om jag skulle på spelningen för london-killen ville se mig. Självklart blir jag glad o sådär fnittrig som bara jag (plus alla bitchiga, jobbiga amerikanska tjejer i varenda såpa) kan bli när nåt handlar om min babe. Tittade upp tåg som skulle ta mig till London 7-8 o sen ta mig hem kl. 1-2. Alltså skulle det här kunna gå vägen om (peppar, peppar ta i trä) föräldrarna jobbar bra dessa dagar. På torsdan skulle jag alltså hinna ta barnen till skolan, göra allt jag behöver hemma o sen åka med tåget, mot London-killen o joe..o musik, o en skön, skön säng, som jag kanske får dela med nån. På fredan skulle jag komma hem i tid att hämta barnen från skolan, skulle alltså behöva att nån av de kan göra iordning barnen o ta dem till skolan. Skulle inte heller missa min älskade matte, då de har två tider för samma kurs då det var överfullt på fredan, alltså la de in en lektion på tisdagar, samma tid o exakt samma kurs. Det "enda" jag behöver göra, förhoppningsvis imorrn, är att fråga ifall detta skulle gå för sig, ska även säga att jag så gärna vill åka ner o stödja min bästa kompis vars band spelar, att jag kan jobba hela helgen efter, samt att de kan dra den dagen av min lön.
Vill detta så gärna, det skulle vara helt perfekt, träffa london-killen o joe, lyssna på deras kick-ass musik, förhoppningsvis sova i ett mycket speciellt rum o sen åka hem.
Skulle alla som läser detta önska mig lycka till imorrn...jag måste få de att säga ja! (men maci oroa dig inte..ska inte bli helt deppig om det inte funkar...bara lite hehe)
Måste få detta att funka! Vill så gärna ha lite glädje o kärlek i mitt liv

Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till!

2008-10-21 @ 08:32:56
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0