better or worse?

Chattade nyss med min underbara london-kille. O han antingen förvärrade eller förbättrade saker.
Han sa att han skulle kunna försöka ha ett förhållande med mig, för han börjar gilla mig, men att han inte klarar av långdistansförhållanden o allt vad det innebär....o jag blev glad, självklart liksom, men samtidigt ledsen...att veta att han gillar mig men inte kan/vill ha nåt förh¨ållande just nu..för han sa att han vill ha nån som kan ge honom en kram direkt han behöver det..nån han kan ringa o få dit han vill direkt...o det förstår jag självklart..vill jag ju också ha....men jag vill bara försöka...om det inte funkar så ok.kanske en mindre kompis (bästa kompisen typ tbh)....om det funkar..så underbart!
Han har iaf erbjudit sitt hus för mig att stanna i när jag kommer dit (troligen 6 eller 8 november ^^) o vi får väl se vad som händer då...ni kan ju bara gissa vad jag vill ska hända..för jag tänker inte lämna ut mig till er för mycket.
God natt alla jag älskar innerligt! hoppas att ni nånsin lär känna nån lika underbar som honom

Kommentarer
Postat av: Camilla

love love love. Jag är i asstort behov av närhet och kramar just nu. Så sitter jag och ser på bonde söker fru som typ bara är kärlek = inte bättre, men mysigt. Får försöka fiska efter en kram inom den närmaste framtiden så jag klarar mig ;)Fniss

2008-10-15 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0