Closure fo' sho'

Känner mig så nöjd o glad!!
Igår kände jag att jag behövde få closure från daniel..så jag slängde iväg ett kort mail där det typ stod varför jag slutat prata med honom o det var typ allt.
Fick tillbaka ett lång mail där det stod hans lame ass förklaring till varför allt hände etc etc *bullshit* o att han ville försöka igen.inte en glimt av tvekan att jag skulle svara ja. Major head-fuck ett tag, tyvärr i en liten stund av svaghet från min sida funderade jag faktiskt på det..men sen med hjälp av alli o astri så insåg jag att jag inte kunde göra det, för så många olika orsaker som ni som läser troligen redan vet. Så jag svarade med ett kort mail att han hade sårat för mig för mycket för att jag ens skulle kunna tänka mig att försöka igen. Trodde att allt var slut då o avslutade kvällen med ett mycket trevligt samtal med en topless london-kille haha.
Men så fel jag hade..gick in imorse o hade fått ett mail från honom där det stod att jag själv valt att bli sårad (jo verkligen..duh!) o min nästan favvo del var slutet.."feel conviction" typ wtf!!! menar han att jag ska betala för att jag nobbade honom eller?? låter fan nästan som ett hot i mina öron haha. Men jag kan bara säga att all tvekan jag hade igår försvann direkt!! nu har jag äntligen fått closure o kan gå vidare på riktigt o inte fundera på om jag gjorde rätt..för damn right att jag gjorde!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Klart som fan att du gjorde rätt! Jag är JÄTTESTOLT över dig Lis! Fasiken vad bäst du är! Stå på dig i fortsättningen och kom ihåg denna seger - nu ser du hur mycket du är kapabel att stå på dig. Du klarar allt du vill klara! UTROPSTECKEN! <3

2008-10-29 @ 11:27:43
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men sjuk jävla snubbe. Har han något problem eller?

Du är fan värd så mycket bättre än något sådant. Ja NÅGOT med t. Sjukt!

2008-10-29 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0