Plastic Tramp

Tänkte hinna med ett litet inlägg innan jag börjar min resa för att hämta upp ungarna från skolan.
Har ont i hela kroppen o jag vet inte varför, mina två armhålar gör jätteont o varje gång jag sträcker armarna för att göra vad som helst så drar jag snabbt tillbaka de då det gör för ont. Hittade också några små knölar under armhålorna, folk har sagt åt mig att inte oroa mig, men tyvärr kan det inte hjälpas o detta resulterar i att jag känner mig mycket nere, orolig o allmänt ångestladdad. Skulle vilja kura ihop i sängen o sova o gråta..men jag kan inte..för så många orsaker..har så ont!! både i hjärta, själ o kropp..vill inte tynga ner nån..det är inte därför jag skriver, söker inte heller efter sympati..vill bara få utlopp för mina känslor, funderingar o rädslor.

Kommentarer
Postat av: Alicia

<3<3<3 Finns här för dig när du behöver det Lis, det vet du.

2008-10-01 @ 18:35:42
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Maria

Tänker på dig Flis och är bara en dator eller telefon bort om du behöver det.. Om du är orolig kanske du ska kolla upp det så du slipper oroa dig.. Stora kramar och krya på dig..

2008-10-01 @ 19:02:28
Postat av: astri

haha, lisa, du är ju knäpp. han var typ trettiofem och hade en unge som var fjorton. bodde i uppsala. finns nog fler engelsmän i england, haha.



men visst, i'll put in a good word for you ;)

2008-10-05 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0