Sex on fire

Har varit så underbart glad hela dagen idag, kunde inte sluta tänka på samtalet kvällen före. Sen när jag gick in i morse var han där!
Så underbara samtal vi har..om verkligen allt! allt mellan himmel o jord o jag känner mig så säker med honom, så jag kan prata med honom om allt.
Senare på dagen pratade jag med joe också..o han sa att han uppenbarligen tycker om mig. Deras gemensamma kompis hade berättat för joe att han hade umgåtts med honom häromdan o han hade visat fullt med bilder på mig, o sagt "isn't she nice??" så deras kompis berättade att han definitivt gillar mig. Gud vad glad jag blev när jag hörde det..alltså han hade ju själv berättat igår..men att höra det från dem var utöver det jag nånsin drömt om.
Gud vad jag längtar ännu mer tills jag åker ner till London nu..o jag ska banne mig inte vara blyg o tråkig..jag ska ge full rulle..jag ska få honom!! jag lovar er!! kommer ju vara med honom mest då, som ni redan vet, det är i hans hus jag ska sova i....gud vad kul!!
Jag har nu bestämt mig för att åka i början av november.antingen den 1:a till den 2:a eller 8:e till 9:e..så mindre än en månad kvar!! Gud vad jag vill det här..mer än nåt annat..jag klarar av ett långdistansförhållande om det är med honom o bara i samma land..tåg är inte så dyrt..så jag skulle kunna åka ner en gång i månaden eller nåt. Gud..om du finns..snälla gör så att det här blir bra...han är så perfekt..han är snygg, söt, sexig, rolig, omtänksam, älskar musik, lär ut gitarr till barn, lång, mörkt hår, får mig att må bäst, får mig t.o.m att fundera på att ta ett stort steg...vill så gärna!! vill ha honom..vill vara hans, vill pussa honom, krama honom, mysa med honom, lyssna på musik med honom, lyssna när han spelar gitarr, gå ut o festa med honom, dansa med honom, vara med honom när han sover, skratta med honom, promenera med honom,allt! jag vill göra allt med honom!
Ni kanske tänker att jag jämt säger så här...nej..inte i samma utsträckning, den enda som har varit nära/mer är joe..ni kanske också tänker att det är konstigt att han är kompis med honom..varför skulle det vara konstigt? det är london-killen jag gillar fullt ut..det är inget lamt försök att vara nära joe,....visst kommer det vara kul, för han är en av mina bästa kompisar..men jag vill det här bara för att få min london-kille...o för att vara helt ärlig skiter jag fullständigt i om ni tycker jag är galen etc..bara jag är lycklig säger jag bara.
Ska sluta mitt inlägg nu..o hoppas innerligt att han kommer online.
Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan bara önska dig all lycka i världen Lisa:)

2008-10-16 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0