jahapp...så blev det måndag igen

Efter en lång, o bitvis skön helg har det nu blivit måndag o jobb dags! Har märkt att om jag är lat på helgen börjar jag längta till att börja jobba igen, så det är en slags försvarsmekanism för mig, bara så att jag inte dör av allt jag måste göra o då det inte finns nåt att göra.
Tog barnen till skolan o insåg varför min vikt bara ramlar av! För det första gör jag skolsaken 4 gånger per dag, samt bär jag deras väskor (som jag förövrigt är helt säker på innehåller tegelstenar! Så jag får konditionsträning samtidigt som jag får styrketräning! Behöver ju nästan inte ens köpa gymkort haha.
Snackade med London hunken hela helgen också o det skulle jag inte ha bytt bort nej.
Fick också mycket goda råd från 2 av mina bästa kompisar, samt insåg för första gången vad en sång jag lyssnat på i några månader handlar om..o det lite roliga är att den passar in ganska bra på mitt liv just nu

(försöker klistra in men icke!)
Arctic Monkeys: No buses




Kommentarer
Postat av: Alicia

Lis du är bäst! All kärlek till dig <3

2008-09-22 @ 21:48:19
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0