Just wonderful!

åhhh!!! Mitt liv är på topp! Det finns inte tillräckligt med ord för att få er att förstå exakt hur bra mitt liv är just nu! Så därför avslutar jag med detta o låter er gissa varför..
Puss

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hur gör man när killen man tycker om öppet säger att han inte vill ha ett förhållande just nu, nån gång, men just nu bara vill njuta av singellivet  och flörta med svensk tjej (mig) "guiltfree, harmless flirting"
Tro mig, jag tycker också om flörtandet..helt sjukt skönt! Men hur länge kan jag vänta på honom så att säga. Men men...allt kanske ordnar sig för det bästa när jag åker ner till london o träffar honom i "real-life", vi får hoppas det iaf.
Tills dess får jag helt enkelt njuta av "guiltfree, harmless flirting", vill ju för allt i hela världen inte förstöra det :P

Kommentarer
Postat av: Alicia

Så härligt att ditt liv är underbart Lis! Njut av detta nu och tänk inte så mycket - glid bara med. Såg inget gudomligt hår tyvärr, var lite ledsen över det, men det som var fantastiskt (med tanke på din formulering) var att jag såg Krull och Sommarsjö från Nv! Haha vad är oddsen? Du är bäst Lis, älskar dig <3

2008-09-19 @ 18:14:44
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0