Uppdatering!!

Pratade med usa-killen idag, väldigt länge! o så trevligt, log hela tiden :)...o det blev lite flörtigt ibland också vilket inte var helt fel nej. På nåt sätt kom vi in på att mitt rum inte hade en dörr, så jag fick vara typ Rapunzel och komma ut genom fönstret, men saken var att jag varken hade långt hår eller en "prince charming", vi löste det, han sa att han mer var som en "joker" (aka gyklare,..tror jag haah) men att det också skulle fungera, o med hårproblemet, han föreslog att jag skulle växa ut mitt hår, men jag fick en briljant idé; han är ju så lång så han skulle ju nå upp utan att dra i mitt hår. Nu när jag läser det så här låter det oerhört sjukt..men jaja.
O sen efteråt pratar jag med älskade Joe, som faktiskt började facebook chat med mig, vilket blev en riktig bra överraskning :)...på nåt sätt berättar jag för honom om usa killen, han säger åt mig att helt enkelt fråga honom om han tycker om mig, vilket ledde till ett snabbt byte av ämne från min sida. (detta samtal frågade jag honom varför jag aldrig kan träffa nån som bor nära, varpå han svarar: "coz ur wierd" hahah tack så mycket :P)
När vi pratar senare igen börjar han med att säga att han precis chattat med usa killen på msn o jag blev lite halvt nervös kan man säga, men lyckligtvis visar det sig att han bara jävlades o ville skrämma mig, vilket han lyckades med. Varför jag älskar Joe vet jag inte..men jag gör det iaf haha. Nädå..han är bäst!!
Ska avsluta nu..fast det är lite för sent...låter som en jävla massa pladder iaf hahaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0