Världens mest underbara dag!

Kan inte med ord förklara hur bra den här dagen har varit, men ska försöka iaf.
Allt började egentligen med att prata med maria o joe, två helt underbara personer om jag älskar högt!!
Sen pratade jag med nån annan som jag älskar högt, Alicia.
Åkte till College och skulle skriva in mig, på vägen dit såg jag en buss som det stod "Is This It" på, ni som känner mig och älskar/hatar mig borde känna igen det..skrattade hela vägen till skolan...folk trodde nog jag var konstig haha!
Skrev in mig, o fick reda på att jag skulle betala betydligt mindre än vad jag först trott, så nu har jag pengar att öppna konto o köpa mattesaker imorrn, o kanske även köpa skor och gymkort, åh vad underbart!!
Sen när jag kom hem var föräldrarna helt underbara mot mig, fick mig verkligen att känna mig som en i familjen.
Sen utöver det så vet jag ungefär vad jag vill plugga till, vet exakt vart jag ska plugga, har nästan säkert jobb i sommar, mamma o syster kommer om 3 veckor, jag ska snart åka ner till London o träffa Joe, jag börjar på mattekursen redan på fredag, o allt är bara underbart!!
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh vad glad jag blir för din skull Lis! Is This It var ju guld alltså - ta kort på det om du får tillfälle igen haha. Lycka till med kursen och gymmet nu, vad du är bäst du självständiga, starka kvinna! Visa vem som har muskler ;)

2008-09-10 @ 11:11:42
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Maria

så glad för dig flis

2008-09-10 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0