Wank tuesday

Kunde inte drömma i natt. Det var bara tomt, helt tomt! Helt enkelt för att jag inte längre har några drömmar då mina drömmar OCH mitt hjärta OCH min själ försvann igår. Och alla vet att man inte kan drömma när man inte har något av dem. Förhoppningsvis får jag snart tillbaka dem då livet inte är roligt eller värt nåt om man saknar dem.
På nåt sätt skulle det vara lättare om han hade sagt "jag hatar dig och vill inte ha dig i mitt liv alls" än säga hur underbar och söt jag är, men tillägga att han inte vill ha ett förhållande just nu med nån. Det första hade krossat mitt hjärta helt, o drömmarna men jag hade inte behövt fundera alls, inte behöva vänta på att ifall...inte haft hopp kvar..men iförsig skulle jag inte kunnat träffa Joe då.
Hur cp:igt det låter börjar jag bli mycket van att höra det senare från killar, men trots detta gör det lika ont, för det betyder ju trots allt, i min översättning: "Du är söt, inget mer. Du är bara vanlig o jag skulle inte få ut nåt från att vara med dig, förlåt, men hoppas du kan vara där o höra om när jag får flickvän o du inte har nån!" Om ni tycker att jag låter bitter har ni tolkat helt rätt, nåt som jag aldrig har varit bra på i hela mitt liv. Jag har jämt misstokat människor, alltid trott att de tyckt om mig när vilken annan idiot som helst skulle se att de inte gör det, o jag pratar inte bara om killar heller..utan alla!
Men för att återgå till det riktiga ämnet så har jag inget val än att vänta och vänta! Vissa kanske tror att jag är dum som bestämt mig för att vänta, men då känner ni inte honom, då har ni aldrig sett honom, pratat med honom. Men exakt hur länge jag orkar vänta får jag helt enkelt se, han är värd att vänta på i år och år! men trots mitt starka självhat inser jag att jag förtjänar bättre än det...så vi får se!
Puss

Kommentarer
Postat av: Alicia

All kärlek till dig Lis <3

2008-09-23 @ 22:38:01
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0