WOOP!

Härliga nyheter, helt underbart härliga nyheter!!
Min syster ringde nyss, hon och min älskade, underbara mamma kommer till England den 30:e september!!! Sarah stannar en vecka, medans mamma stannar i en hel månad!! Förhoppningsvis åker de hit till Manchester en liten stund, men jag åker definitivt upp till Scarborough över en helg eller två, skitsamma med kostnaden! Jag ska träffa min underbara älskade mamma så mycket jag kan!! O då har jag ändå hunnit spara ihop ganska mycket pengar så det ordnar sig! Gud!! nu måste jag börja planera på vad jag ska hitta på..måste ju visa henne/dem runt Manchester och så..och bjuda henne (mamma) på olika saker,, typ mat o kläder o allt!!! Min mamma förtjänar endast det bästa o det innebär också att jag skiter i om jag blir fattig på grund av det...hon ska ha allt! Om jag kunde skulle jag ge henne månen, solen o alla stjärnorna! (om ni inte redan märkt det älskar jag min mamma haha)
nu kommer jobbet bli mycket lättare de närmaste veckorna, men det enda jag oroar mig för är hur det kommer gå när de åker hem igen :(..men det får jag inte tänka på nu..bara roliga tankar!
Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

jag är så glad för din skull!!!

2008-09-07 @ 20:29:19
Postat av: Alicia

Åh så kul Lis! Du skriver så fint om din mamma, jag förstår att du kommer att njuta när hon är där. Och sen ska du inte oroa dig för när hon åker igen, för då tar du bara all den positiva energin som hon ger dig och använder den till att fortsätta jobba och klara av vardagen! Bli inte ledsen för att hon åker, var glad för varje sekund du får istället :) Jag vet att du är det, men jag vill inte att du ska vara ledsen sen, utan vill bara peppa dig till att ta vara på glädjen istället. Lycka till i morgon <3

2008-09-07 @ 22:18:14
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Erika

Kul för dig Lisa! Förresten, den där ungen som var elak - släng ett strykjärn i huvudet på henne, då blir hon garanterat tyst. Fast det kanske är lite väl drastiskt? Anledningen till varför inte jag är au-pair.

2008-09-08 @ 10:56:42
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Alicia

HAHAHA! Erika! Så förbannat kul, nu blev jag på gott humör igen. Älskar dig Lis, ville bara säga det.

2008-09-08 @ 14:15:39
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0