another sleepless night in Lisa-ville

Mitt huvud är fullt av tankar, trevliga och mindre trevliga. Detta medför att jag inte kan sova alls! Gick o la mig runt 10, för att jag var grymt trött o ville vara utvilad för sista hela veckan, men innan dess pratade jag med Dom o höll på att skämma ut mig riktigt ordentligt, vi skulle säga hej då o god natt, o efter jag sagt hejdå o godnatt slinker det ut ett ord, som höll på att bli en mening, men som lyckligtvis inte hann bli det, förhoppningsvis hörde han inte eller så hörde han o trodde att jag bara kallade honom nåt som jag brukar kalla honom o inte tänkte mer på det..men jösses! Det gick som på automatik, det bara slank ut! det måste ju ioförsig betyda att jag känner så på riktigt..alltså riktigt riktigt!
Men efter det läste jag lite Ondskan (för att hålla upp min svenska :P) o släckte efter cirkus 20 minuter..o blundade, försökte somna..men icke! låg o vred o vände, gav upp o satte på datorn o spelade lite purble place i ca 30 minuter...stängde av..försökte somna igen--måste ha somnat till slut, för jag vaknade o kollade på uret o såg att klockan var 3, måste ha somnat igen o vaknade när klockan var 5, sen somnade ännu en gång o vaknade av alarmet 6:27. Var helt genomsvettig o mina lakan var lite uppfuckade, o jag tror inte att jag kommer ha nån bra kvälls sömn inom den närmsta framtiden, inte med allt som håller på att hända, o allt som kan gå fel, o allt som kan gå helt jävla rätt.

Men jag tror på mig själv..jag kommer klara det, kommer inte vara enkelt..men jag ska klara det! Ringde min mor nyss bara för att jag ville höra att nån annan tror på mig, o inte tycker jag är helt jävla dum i huvudet, o inte är säker på att jag kommer tillbaka till Sverige direkt, med svansen mellan mina ovanligt korta ben..så om det är nån som läser detta som tror på mig, snälla säg det till mig!!! Men säg även till om ni tycker att jag är naiv o det också..jag behöver höra andras åsikter!!

Puss så länge..lyssnar på MSI, äter smörgås, dagdrömmer om Dom samt börjar lugna ner mig

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker du gör rätt i att stanna i England ett tag till. Sverige försvinner inte bara för att du inte åker hit nu. Ta och chansa lite, om det skiter sig totalt så finns ju alltid utvägen att åka hit ett tag och fortfarande aktivt söka jobb i Scarb. för att sedan ev återvända dit. Alla möjligheter är dina, gör det som KÄNNS rätt. Ingen annan kan bestämma vad som känns rätt för dig.

2009-01-19 @ 18:36:49
Postat av: Alicia

Lis, du vet att jag tror på dig <3

2009-01-20 @ 06:45:43
URL: http://aliciaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0