I never noticed, no never noticed, you're so amazing

Har medvetet tagit en paus från bloggningen ett tag då jag inte ville jinxa det bästa som hänt mig.
Efter många desperata och patetiska försök att hitta Den Rätta har jag äntligen hittat honom.
Ödet var på min sida då jag fick en myspace "friend request" några dagar innan jag åkte till London. Som man gör tittade på jag på profilen, och när jag såg bilden och hans ålder tänkte jag inte acceptera (bilden: nån slags gasmask. Åldern: 27) Enda skälet till att jag addade var att han var från Scarborough, och alla som känner mig vet att jag älskar den staden mer än nåt annat. Vi började skriva mail, insåg att vi hade mycket gemensamt, tänk er en lång, mörkhårig och smal, manlig Lisa hahahaha
Jag tänkte bara på att vi skulle vara kompisar, och att det skulle ge mig nåt annat att tänka på än P, men ödet ville annorlunda, jag hittade mig själv med att tänka på honom mycket ofta, och mitt hjärta tog ett skutt varje gång jag fick ett mail. Denna gång var också känslorna besvarade. Lärde känna honom mer, hittade mer gemensamt, och jag hittade min talang. Han är nämligen mycket blyg och öppnar inte upp sig för nån, han visar aldrig känslor, men jag fick honom att öppna upp sig själv och visa känslor.
Träffade honom under jul, och kan bara säga att mina känslor blev starkare och starkare, han är sjukt underbar!! visst, kommer inte bli lätt, då han fortfarande har svårt att visa känslor ibland..o det gör mig galen..men jag tänker inte ge upp!

Kommentarer
Postat av: Alicia

<3<3<3<3 Ge inte upp Lis!

2009-01-08 @ 19:39:53
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Erika

27 är väl ingen ålder;) haha! Jag föredrar 50+...

2009-01-11 @ 14:22:11
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0