Last supper etc.....

Tänkte ta tillvara på tiden jag kan vara inne på internet varje dag i flera timmar o skriva blogg o så, eftersom jag nu flyttar på torsdag, till mitt underbara Sboro. (hoppas innerligt att ALLT ordnar sig till slut)
Har spenderat hela morgonen med att packa, o det är inte lite saker jag har alltså, o ska bära med mig på metron, upp för rullbandet, till station, i kön till biljetterna o sen på tåget. 1 stor resväska full med endast kläder, 1 "handbaggage" väska fylld med papper, sladdar, skivor, böcker etc, 1 stor svart bärväska fylld med smink, hårprodukter, krämer, bebiskläder o ett helt jävla apotek (jag skämtar inte, inte heller överdriver jag) o slutligen min gröna laptop väska fylld med, ja mi gissade det, min laptop! När jag väl anländer till Scarborough, min kompis erbjöd mig att hämta mig o mina väskor o köra mig till min moster (jag älskar människor..alla är så snälla!!) får bara hoppas att han inte jobbar, för då blir det buss, med 4 feta väskor, plus min lilla gröna handväska. Det blir inte kul om det blir så, men finns inget annat, taxi har jag inte råd med denna gång tyvärr, o min moster är borta med bilen...så det blir Ryan-bil eller buss. (håll tummarna för att det blir Ryan-bil)
Som ni alla vet längtade jag till denna dag nåt helt enormt för att jag var säker att jag skulle kunna få träffa Dom, men nej! Han är med sina kompisar, som vanligt! men jag är inte bitter! Så jag kommer inte träffa honom förräns antingen fredag efter jobbet eller lördag, men hoppas banne mig att han är min hela söndagen :)
Mitt rum känns tomt o konstigt :( detta som jag har kallat hem i 5 månader blir inte längre mitt :(
Det jag verkligen kommer sakna, utöver familjen (fast jag inte varit helt hundraprocentigt glad här som ni vet) är min strykbräda!!! Strök kläder nån timme sen, o kände mig ledsen, att jag inte kommer stryka lika ofta, inte heller på samma styrkbräda eller med samma strykjärn. Gud vad jag älskar mitt strykjärn! hoppas den nya tjejen tar hand om den, annars får hon spö!
Fick "panik! nyss också, då jag insåg att jag inte packat ner alla kläder eller mina skor, im screwed! vägrar bära dem i en seperat, genomskinlig plastpåse! i refuse!
Sitter just nu bredvid en helt enormt stor påse med skräp, o jag skäms att jag hade så mycket skräp, papper etc.usch för mig!!
Sitter också o funderar på vad jag måste göra innan jag åker, packat har jag gjort, typ, städa rummet måste jag göra, dammsuga, damma etc, men även typ, för min egen skull, gå en promenad runt området, för att säga hej då, ja jag är jävligt lame..men jag kommer sakna det här! trots att jag vet att jag snart kommer vara i mim helgedom, så känner jag mig fortfarande splittrad, då jag, trots allt, lärt mig att älska Manchester o alla suburbs.

Måste duscha!! tjolla olla! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0