Lisa is the greatest, lisa is the best, lisa rocks everyones socks!

Ja...jag är jävligt ego! men jag förtjänar detta då jag sov en hel natt! somnade inte förräns sent dock..men vaknade inte 3-4 gånger iaf. Ikväll kanske det går ännu lättare, men jag tror icke det då jag fortfarande inte kommer kunna sova förräns jag har hört från honom (jösses jag är verkligen hjälplös)
Ni kanske ser att det här är mitt första inlägg på hela dagen, o det beror inte på att jag har mindre ångest/funderingar/oro etc, utan för att jag var på skolresa, följde med ungarnas klass till nåt ställe som var från the tudors...intressant som satan faktiskt! men förbannade mig själv att jag var vuxen..då jag insåg att ungar får allt roligt på såna ställen.
Längtar längtar tills jag åker till Scarborough, även om det, mot all min förmodan, skulle bli kortlivat (även då blir det en månad). Allt blir bättre! Jag kommer inte längre ha dessa enfaldiga o dumma hjärnspöken o allt kommer ordna sig med resten också, det vet jag, eller iaf behöver jag tro på det för min egen skull.
Vågar inte ringa min moster o fråga om jag får stanna där ett tag, varför vet jag nog...jag är orolig att hon säger nej..men eftersom hon aldrig sagt nej förut, o att jag berättade i julas att jag skulle åka dit ett tag efter jag slutat här, men kan inte ringa förräns jag vet helt säkert när jag slutar här iaf, men måste ringa o fråga om jag fått brevet från killen om jobbet o isåfall vad det står. gör det nu....hoppas! ringde, fick svar, hade fått brev...måste skriva allt jag måste ha i ansökningen, skicka det till min kusins mail så att min moster kan fylla i o skicka..måste börja snart!
Men nu måste jag fortsätta sökandet efter jobb på internet...suck! om jag blir riktigt desperat blir det nåt olagligt som att sälja vapen eller nåt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0