Sweet 'n' Sour

Sweet: Jag var hemma Hos J igår o samtalet flöt på, var inte alls blyg, vilket inte händer ofta, har bara hänt en gång förut faktiskt, ni kan nog gissa vem jag pratar om. Vi tittade på tv, o sen en film, som jag tittade på genom min luva mestadels hahaha, han drog dock ner luvan hela tiden, så jag såg alla äckliga scener iaf. Men inget hände! kan inte bestämma mig om jag är lättad eller besviken, lättad för att jag inte vill att nåt ska hända innan jag är säker på att det inte bara är en engångsföreteelse o Dominic vet, besviken för att jag tyckte han var snygg som fan o ville pussa honom. Men men, vi får se vad som händer, förhoppningsvis händer det snart :)
Sour: Gick igenom mina gamla myspace och hotmail mail, för att radera lite, o dum som man är, läste gamla mail från Dominic, när han faktiskt tyckte om mig, o ville vara med mig, det slutade i tårar, som fortfarande kommer, o inte riktigt slutar. Vet inte om jag är kär i minnena, eller honom. Om det är minnena gör det inget, kan inte radera minnen, men om jag fortfarande skulle vara kär i honom är det ganska illa, älskar honom, det gör jag, men det är ju ganska naturligt, men att fortfarande vara kär i honom, kan inte vara det! Särskilt inte om jag verkligen vill att nåt ska hända med J, skulle inte vara rättvist mot mig eller honom.


Kommentarer
Postat av: Maria

Gör bara vad som känns rätt för dig Lisa och förhoppningsvis löser sig allt!

2009-08-08 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0